Timp de citire: 2 minute

Oppo, unul dintre liderii globali pe piața de smartphone-uri, brand proaspăt ajuns și la noi în România, a prezentat recent un spot publicitar, care scoate în evidență colaborarea de succes avută cu FC Barcelona.

Publicitate

Acest spot publicitar ilustrează evoluția companiei pe plan european, brand-ul adăugând pe listă și alte țări în ultimele luni, printre care și Germania, Portugalia, Blegia și România.

Campania publicitară are la bază parteneriatul de succes încheiat pentru o perioadă de 5 ani între Oppo și FC Barcelona.

 

“Ținând cont de condițiile actuale și de faptul că anularea evenimentelor live au afectat piața mondială a sponsorizărilor sportive, continuarea parteneriatului de lungă durată cu FC Barcelona evidențiază dezvoltarea rapidă acompaniei OPPO pe piața europeană și, cel mai important, încurajează fanii să își urmeze întotdeauna visurile, în ciuda fricii de necunoscut.” – William Liu, OPPO Vice President, Global Marketing.

“Un astfel de parteneriat demonstrează că la fel cum FC Barcelona este mai mult decât un club și OPPO este mai mult decât o companie producătoare de smartphone-uri.” a adăugat acesta.

Iată momentele cele mai importante din evoluția companiei pe plan european:

  • În ultimele luni, OPPO a intrat pe noi piețe europene cum ar fi Germania, Portugalia, Belgia și România, având astfel prezență în peste 10 țări europene.
  • În mai, OPPO a anunțat parteneriatul cu Vodafone, dezvoltând servicii 4G și 5G în Germania, Marea Britanie, Spania, Portugalia, România, Turcia și Olanda. De asemenea, a pus la dispoziția utilizatorilor canale specifice de customer support în perioada pandemiei. Acest parteneriat le completează pe cele deja existente cu Swisscom, EE, Orange etc.
  • OPPO s-a poziționat în top 5 al brandurilor din Europa în primul trimestru al anului 2020, conform datelor furnizate de Canalys. Compania a înregistrat o creștere impresionantă în special în Spania și Italia, unde a înregistrat evoluții cu 10 respectiv 15 procente în primul trimestru al acestui an față de 2019.

Spotul publicitar poate fi vizionat mai jos:

În videoclip vedem că acțiunea este văzută de pe un telefon Oppo Find X2, care este disponibil la acest moment pentru 10 piețe europene, oferind una dintre cele mai avansate tehnologiu 5G la acest moment, dar și unul dintre cele mai bune ecrane din lume.

Oppo se află în prezent și pe piața de la noi, oferind o gamă variată de telefoane pentru toate buzunarele, de la telefoane low-end la high-end.