După ce Twitter a lansat Fleets, noua sa caracteristică care copiază story-urile Instagram, aflăm astăzi că Spotify testează același lucru. Aplicația de streaming muzical a început testarea publică a propriei versiuni de story-uri.
Noua caracteristică disponibilă acum în Spotify a fost descoperită de un YouTuber, TmarTn. Când acesta a accesat playlist-ul cu Hit-uri de Crăciun, a descoperit că poate apăsa pe iconița Spotify pentru a privi Story-ul. Mai jos avem și postarea sa de pe Twitter unde vedem cum arată interfața.
Spotify has stories now….
S P O T I F Y
This has got to stop pic.twitter.com/xsurbrJblx
— TmarTn (@TmarTn) November 27, 2020
Aspectul este similar cu ce am văzut și până acum când vine vorba de Story. Avem în partea de sus o bară de progres, separată în mai multe secțiuni care reprezintă clipurile. Totodată, avem posibilitatea de a derula înainte și înapoi atingând marginile ecranului. Totuși, funcția este o exclusivitate, doar companiile și artiștii având posibilitatea să posteze. Vine astfel în ajutorul acestora pentru a păstra o legătură mai strânsă cu fanii.
Știm însă că Spotify lucra la propria versiune de Stories încă din 2019, Jane Manchun Wong dezvăluind-o în urma unei sesiuni de Q&A cu cântăreața norvegiană Sigrid. Astfel, compania testează funcția încă din 2019, Jane trebuind pe atunci să caute în codul sursă al aplicației Android pentru a o descoperi.
Iată că funcția este acum în stadiul beta public. Astfel, e posibil ca unii utilizatori să o poată accesa deja. Dacă doriți să verificați, puteți căuta „Christmas Hits Playlists”, la fel ca în postarea de pe Twitter aflată mai sus.