Spotify testează propria versiune de Story-uri, însă doar artiștii pot posta
Timp de citire: < 1 minut

După ce Twitter a lansat Fleets, noua sa caracteristică care copiază story-urile Instagram, aflăm astăzi că Spotify testează același lucru. Aplicația de streaming muzical a început testarea publică a propriei versiuni de story-uri.

Publicitate

Noua caracteristică disponibilă acum în Spotify a fost descoperită de un YouTuber, TmarTn. Când acesta a accesat playlist-ul cu Hit-uri de Crăciun, a descoperit că poate apăsa pe iconița Spotify pentru a privi Story-ul. Mai jos avem și postarea sa de pe Twitter unde vedem cum arată interfața.

Aspectul este similar cu ce am văzut și până acum când vine vorba de Story. Avem în partea de sus o bară de progres, separată în mai multe secțiuni care reprezintă clipurile. Totodată, avem posibilitatea de a derula înainte și înapoi atingând marginile ecranului. Totuși, funcția este o exclusivitate, doar companiile și artiștii având posibilitatea să posteze. Vine astfel în ajutorul acestora pentru a păstra o legătură mai strânsă cu fanii.

Știm însă că Spotify lucra la propria versiune de Stories încă din 2019, Jane Manchun Wong dezvăluind-o în urma unei sesiuni de Q&A cu cântăreața norvegiană Sigrid. Astfel, compania testează funcția încă din 2019, Jane trebuind pe atunci să caute în codul sursă al aplicației Android pentru a o descoperi.

Iată că funcția este acum în stadiul beta public. Astfel, e posibil ca unii utilizatori să o poată accesa deja. Dacă doriți să verificați, puteți căuta „Christmas Hits Playlists”, la fel ca în postarea de pe Twitter aflată mai sus.